tirsdag 26. februar 2008

cozumel

søndag var vi på cozumel, en øy som ligger en liten ferjetur utenfor playa del carmen. vi kjørte øya rundt på scooter og hadde store planer om å få til litt snorkling, men det viste seg å være nærmest umulig å finne dykkemasker vi hadde råd til. så det ble med et kort bad (alt vi hadde tid til etter finne-billige-dykkemasker-operasjonen-vår) før det var på tide å levere scooterne og spise på hard rock cafe. hrc på cozumel er visst verdens minste..



sjekk matchende hjelmer og scootere..


1 kommentar:

Silje sa...

Jeg hadde ikke turt å satt meg opp på den scootern en gang jeg. Hadde nok havna på sjukehuset fort:P
Med tanke på alt en sykkel har gjort med tanke på alle oprasjoner osv. så kanskje jeg ja burde hodle meg unna scootere:)

Alt bra? Var hrc liten eller?

klem